poniedziałek, 8 października 2012

pudrowa sukienka

Dwa tygodnie byliśmy na rodzinnej uroczystości. Na szczęście była ładna pogoda i dzięki temu nie miałam problemów z wyborem sukienki - zdecydowanie było znacznie cieplej niż teraz. Zdecydowałam się na prostą w kroju sukienkę z Zary, którą udało mi się nabyć w okazyjnej cenie z wyprzedaży dzięki pomocy mojej przyjaciółki, która akurat była wtedy w Hiszpanii. Wtedy też udało mi się kupić upragnioną pudrową marynarkę. Dzięki jej pomocy udało mi się dużo zaoszczędzić. Niestety patrząc prawdzie w oczy wyprzedaże zagranicą są o wiele bardziej korzystne, a jeśli chodzi o Zarę to porównując ceny w Hiszpanii i np. Niemczech różnią się od siebie mimo iż obydwa kraje mają walutę euro. Dlatego, jeżeli każda z Was, która kocha ten skep będąc w Hiszpanii powinna przygotować się na zakupy tam, gdyż ceny nie są aż tak szokujące, zakupy naprawdę się opłacają. Dla przykładu kurtka puchowa, którą pokazywałam w poprzednim poście w Polsce kosztuje 399 zł natomiast tam ok 280 zł. Jak widać jest to niesamowia różnica.
Poniżej wspomniana sukienka.

Sukienka - Zara, Pasek - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz