sobota, 27 października 2012

DIY - koszula z ćwiekami

Będąc ostatnio w Zarze bardzo spodobała mi się biała koszula z ćwiekami na całym kołnierzu. Niestety jej cena już nie koniecznie (299zł). Moją uwagę przykuła też inna koszula - niebieska w jodełkę z ćwiekami na kołnierzu w kształcie trójkąta (169zł). Pech chciał że nie miałam czasu na jej przymiarkę. Następnym razem będąc w Zarze okazało się że koszula w magiczny sposób wyparowała za sklepów jak i ze strony internetowej. Zmusiło mnie to więc do ruszenia głową i wymyślenie jakiegoś innego rozwiązania. Po rozmowie z moją przyjaciółką doszłyśmy do wniosku że spróbujemy uzyskać podobny efekt. Pozostało tylko kupić dobrą koszulę i ćwieki. Z koszulą poszło gładko - padło na H&M i niebiesko-białe prążki - 60 zł, ćwieki kupiłyśmy na allegro - 15zł/12szt. Zabierając się do roboty przygotowałyśmy sobie szablon na kartce aby mieć pewność że ćwieki, które za chwilę znajdą się na koszuli będą równo wkręcone. Po zaznaczeniu właściwych miejsc pozostało zrobić dziury na ćwieki. Efekt końcowy można zobaczyć poniżej.

Moje niespełnione marzenie



Koszula z Zary, ktróra posłużyła za wzór



PRZED:




PO:


Po tak udanym efekcie końcowym mam apetyt na szary sweter z kremowym kołnierzem wyszywanym w cekiny (pomysł zaczerpnięty z PPD) i białą koszulę z kołnierzem całym w ćwiekach.

1 komentarz: