niedziela, 14 października 2012

brand new room

Z zamiarem zmiany wystroju w pokoju nosiłam w sobie chyba już od roku. Zupełnie inny jest gust nastolatki a zupełnie inny kobiety. 10 lat temu urządzając swój pokój nie było takich rozwiązań na które można pozwolić sobie teraz. Tapety były passe; obecnie w sklepach można spotkać przepiękne wzory. Można by było podawać przykładów bez końca. Nie mam zbyt wielu zdjęć swojego starego pokoju z czasów nastolatki, ale ten który mam obecnie spełnia moje 100% wymagania. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze lampy i jakiegoś fajnego obrazu na ścianie, ale wszystko w swoim czasie.
Stary pokój był w barwach RMFu -żółtoniebieski. Po paru latach tak mi obrzydł że na pewno już nigdy do niego nie wrócę. Teraz na moich ścianach króluje wrzosowy poranek i wszystko mówiąca nazwa - rozmowa przyjaciół. Nikt jednak nie pobije 'fokstrota w świetle księżyca'. Co Ci ludzie mają w głowach wymyślając te nazwy??


My brand new room :)





1 komentarz: