wtorek, 14 sierpnia 2012

wizyta w H&M

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza. Zdecydowanie 15 stopni na "+" nie przekonuje do założenia szortów, dlatego też coraz przychylniej przyglądam się jesiennym propozycjom sieciówek. Dziś postanowiłam odwiedzić H&M i Zarę (ale o tym jutro). Moją uwagę już na stronie internetowej przykuła koszula. Na sklepowym wieszaku też prezentuje się obiecująco. Myślę że mogę ją dodać do listy must have.




Kolejną ciekawą propozycją jest czerwony żakiet. W poprzednim sezonie był pomarańczowy, jednak nigdzie nie udało mi się go spotkać. Przy okazji tworzy ciekawe połączenie z koszulą.



Ostatnią propozycją która mnie zaciekawiła na wieszaku była bluzka na grubych ramiączkach w kwiaty. Bardzo fajnie też się prezentuje na żywym człowieku. Nie przekonuje mnie jednak fakt iż jest bez rękawów, jestem ciepłolubna a jesienią blzuka bez rękawów jest dla mnie nie wskazana.



Na koniec mój outfit. Niestety po całym dniu siedziącej pracy bluzka 'lekko' pognieciona już.



A już jutro rekonsensans z Zary :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz