piątek, 18 maja 2012

owocna wizyta w H&M

Ostatnio odwiedziłam H&M i wyszłam cała obładowana ciuchami. Jestem wyjątkowo zadowolona z 2 bluzek, które kosztowały jedyne 19,90 zł, a są idealne na lato przy czym mają ciekawe wzory. Wystarczy połączyć je z szortami i strój gotowy.





Na zdjęciu powyżej znajdują się zielone spodnie z działu LOGG kosztowały 79,90zł oraz szorty za 39,90 zł. Ze spodni jestem wyjątkowo zadowolona. Zawsze chciałam kupić sobie spodnie w jakimś pastelowym odcieniu ale z obawy o zdytnie uwydatnienie ud zawsze omijałam je z daleka. Do przymierzalni wziełam je tak ot z ciekawości. Ku mojemu zdziwieniu nogi nie wyglądają aż tak tragicznie, dlatego zdecydowałam się na zakup. Nareszcie moje marzenie zostało spełnione!!! :)


Kolejnym zakupem jest spódnica w kwiaty i pasująca do niej kolorystycznie koszula. Do zakupu namówiła mnie mama. Teraz jestem jej za to wdzięczna ponieważ czeka mnie rodzinne spotkanie a strój akurat będzie jak znalazł.

2 komentarze:

  1. czy te turkusowo-mietowe szorty też są z h&mu? ile za nie zapłaciłaś??

    OdpowiedzUsuń
  2. tak też są z H&Mu kosztowały 39,90

    OdpowiedzUsuń