piątek, 23 marca 2012

subiektywny przegląd marynarek

Jedną z moich ulubionych części garderoby są marynarki. Jestem ich zagorzałą fanką. Uwielbiam je pod każdą postacią. i tak będąc ostatniu w Reserved i Stradivariusie postanowiłam sprawdzić jak leżą.
Zacznijmy od Reserved.
Kiedy zobaczyłam ją na stronie wyobraziłam sobie tę marynarkę bardziej jako kurtkę, miałam nadzieję że będzie zrobiona z jakiegoś grubszego materiału. Jakież było moje rozczarownie gdy zobaczyłam ją w sklepie. Na mnie zdecydowanie źle się układała. Mierzyłam rozmiar S, mam wrażenie że gdybym wzięła XS była by za obisła.



Reserved 149 zł

Jednym z moich ulubionych stylów jest styl a'la marynarski. Dlatego chętnie sięgam po marynarki w kolorze granatowym. Ta była znacznie lepiej dopasowana od poprzedniej i miała fajne złote guziki. Gdybym szukała granatowej mogłabym się nad nią zastanowić.


Reserved

Kolejny sklep - Stradivarius. Tutaj moją uwagę przykuły 3 modele.
Pierwszy z nich wystepuje chyba we wszytskich kolorach świata. I to był jej zdecydowany plus. Sam materiał jednak i to jak się na mnie układa już nie. Ja wybrałam akurat wersję żółtą.

Stradivarius - 159 zł

Kolejna marynarka w marynarskim stylu. Spodobał mi się materiał - taka trochę dresiara.


Stradivarius - 199,90 zł

Na koniec zostawiłam swoją faworytkę. Podoba mi się w niej kolor, materiał też trochę dresowy, suwaki. Cała przypadła mi do gustu.


Stradivarius - 199,90 zł


Marynarki H&M, Reserved, Mango

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz