sobota, 18 lutego 2012

pastele

Pisząc ostatniego posta zastanawiałam się jakich rzeczy mogę użyć z poprzedniego sezonu i co muszę jeszcze dokupić aby uzupełnić swoją garderobę. Po dogłębnej analizie wychodzi iż posiadam w sojej szafie 3 pudrowe marunarki, które z powodzeniem mogę nosić w tym sezonie. A jeśli już mowa o marynarkach.... wczoraj będąc w Zarze mierzyłam przecudowną marynarkę... kolor... oczywiście pudrowy róż. Wg mnie wykonanie jest bardzo porządne gdyby nie cena (369zł) pewnie wziełabym ją w ciemno, a tak ptobowałam sobie przetłumaczyć: "po co mi kolejna w tym samym kolorze". Na moje nieszczęście i szczęście zarazem jest jeszcze taka w kolorze cytrynki. Niestety była tylko na manekinie. Teraz tak siedząc w domu zastanawiam się czy aby nie lepiej było wziąść jednak tą różową.... wkońcu kolor dość uniwersalny... a ten cytrynowy nie do końca. Sama już nie wiem.


Marynarki Zara - 369 zł

Wracając do mojej szafy, dochodzę do wniosku iż mam ochotę na coś w kolorze mięty, bo niestety posiadam tylko jeden basicowy top. Tak więc moim must have na sezon wiosna/lato 2012 będzie znalezienie czegoś właśnie w tym kolorze. Z tego co udało mi się zaobserować mohito powinno wyjśc na wprost moim oczekiwaniom. BTW pudrowa sukienka wygląda całkiem ciekawie ;)



Mohito


Marynarki H&M, top - H&m, Koszulka - Reserved, Torby - Parfois, H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz