niedziela, 20 stycznia 2013

what's new in my wardrobe

Wyprzedaże okazały się dla mnie bardzo owocne. Część mojego planu została zrealizowana. Udało mi się kupić upragniony płaszcz z Zary w cenie 299 zł, czarną małą torebkę z Mango, upragnione czarne kozaki w Venezi. Reszta rzeczy jest już ponad zamierzony plan ;)



Jestem bardzo zadowolona z jeansowej koszuli, której brakowało w mojej szafie.
Co do zamówienia z Zary - trochę mnie ono rozczarowało. Koszula, o której marzyłam okazała się lekkim niewypałem. Gdybym miała ją kupić za wyjściowe 299 zł musiałabym upaść na głowę. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu jak w koszuli za taką cenę mogą być krzywo powkręcane ćwieki, jakby tego było mało musiałabym mieć ręce jak inspektor Gadżet, rękawy są tak przeraźliwie długie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz